پاییز


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 10 مهر 1390
بازدید : 202
نویسنده : عباسی

 

شخصی که رنگ پریدگی پاییز را درک کرده باشد ، به نیرنگ گلهای رنگ رنگ دل نخواهد سپرد . .

سلام بچه ها ، نظرتون راجع به نسل امروز چیه؟ قبل از اینکه بخواهید جواب بدید لطفا نسل امروز مهرماه رو مطالعه بفرمایید‎:-):-):-)

سلام بر همگی

دل ما آدما تا سردی و گرمی روزگار رو نچشه که دل نمیشه..دلی که فقط دنبال خوشیهای الکی  و رنگ رنگ باشه اصلا دل نیست …

دل وقتی عیارش بالاست که بشه مرهم یه دل و دلهای دیگه..بشه سنگ صبور…

بشه یه صندوقچه ی خوشگل وکوچولو پر از مهربونی ها....

یه روزی یکی میاد و چرخ دنیا رو نگه میداره اونوقت هرچی غمهای پاییزی و دلای بی مهر و خاطرات بی برگه پیاده میشن..
 
اونوقت  دنیا پر میشه از رنگهای خالص و ناب ..
 
میشه همون دنیایی که تا تهِ تهش همه باهم برابرند و لیک بعضی برابرترند..
 
دوستان جملات پاییزی و پرمهرتان را بنویسید ..
 
مهرتان قشنگ

پی نوشت1 : عمو چقدر خوبه که برامون وقت میگذارید و می نویسید..اگر اومدین نت و از وبلاگهای قشنگ دختراتون دیدن کردین اگر..اگر گذرتون افتاد از وب من هم دیدن کنید..

پی نوشت 2 : یک تشکر ویژه هم دارم از مبینا کیا بخاطر سایز هدرها که اونارو برام درست کرده و من از اونها در وبلاگ استفاده می کنم : )

✿پریسا مسعودی : به نام خداسلام به عمویی و ابجیای گلم عمویی من عاشق فصل پاییزم وبنظرم”پاییز” پادشاه فصل هاست

✿مریم بانو : به نام خدا..سلام...من پاییز را خیلی دوست دارم...بنظر من رنگاش از همه ی فصل ها قشنگتره… بارانش را دوست دارم. منظره هاش از همه ی فصل ها قشنگتره.. هواش از همه فصل ها بهتره!
مخصوصا هوا گرگ و میش باشه بعد بارون بزنه و قطرات بارون روی درخت ها و برگهای رخته شده زیر پای آدم و یه باد نسبتا خنکی هم بیاد..وای محشره..ولی ماه هاش را دوست ندارم! مهر و آبان و آذر.
شاید چون مدرسه را دوست نداشتم...همیشه دلم میخواست شهریور کش بیاد …

مبینا : به نام خدا..سلام آجیم..کم کمک فصل جوانی ها رفت…و تو پاییز شدی…پاییزمون مبارک :)

✿رامینا: سلام..مامانم همیشه میگه پاییز قشنگ ترین فصله!!!ولی من بهارو دوست دارم…غروبای پاییز خیلی غم انگیزه…نمیدونم چرا…:(

پرتو : همه فصل های خدا قشنگن اما پاییز یه چیز دیگه است..پاییزه و پاییزه برگ درخت می ریزه..پاییزمون مبــــــارک

 رها : هنوز روی شاخه ی درخت ایستادم که مانند برگ های پاییزی به سمت زمین شیرجه بزنم و ببینم در آن مسیر به چه فکر میکنند و در آخر دردشان را حس کنم

✿ژاله : بسم الله..سلام آبجی..به نظرم این یکی از قشنگترین پست های عمو بود...رنگ ها رنگ دگر میگیرند...و فقط دلی که پائیزی باشه درک میکنه کدوم رنگ خالص و موندگارِ..
:heart:  دلم میخواد این جمله رو قاب کنم بذار تو اتاقم.. -;{@
 
مائده : بی تو دنیا چه غم انگیز برام /لحظه ها غروب پاییز برام /تمام دنیا که مال من باشه /بی تو مثل خاک ناچیز برام..
 
 ✿اعظم : پاییز صدای خش خش برگها اوازه خوان لحظه های کودکی نگاه کردن به رنگارنگی برگها برای یک خوابی مرواردید گونه که برای بهاری تبلور انگیزاسمان را به سکوتی غم بار در غروب میکشاند.. اما عمویی عزیزم..امروز چهارمین روز پاییز نگاه میکنم به دفتر خاطراتم فقط قطره اشکی از چشمانم می چکد امسال پاییز چیزی را در زندگی ام کم دارد.. داشته هایم رامی شمارمشان تک به تک دلم خوش نمی شود..چه فایده وقتی تو در بینشان نیستی ..دارمت ..اما اینجا نیستی و چه سخت است داشتنی که فقط در خیالی بگنجد از تو …..عمو بدترین سال عمرم نود بود که قشنگی هر فصلو بدون تو به کامم تلخ کرد ..عمویی خوشگل خوش سلیقه ام خیلی دوستت دارم
  
✿سمیرا تدین: پاییز همون بهاریه که عاشق شده
 
 
             
                                                                                   خبر خبر..همگی خبر ..دوستان یک جوجه رنگی زرنگ عمویی بنام بهار ساری مجله نسل امروز رو برامون اسکن کرده..
با تشکر فراوان از بهار ساری روی عکسها کلیک کنید.
  
 
✿نشریه پورنگی کلیک کنید✿
 
بچه ها وب پریسا مسعودی سربزنید یه اپ جالب کرده



مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 69
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 70
بازدید ماه : 70
بازدید کل : 12756
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com